lørdag den 4. april 2009

Stor ørred


Endelig på vandet med trollinggrejet efter en lang god torskesæson der sluttede med jeg fik en fin 19kgs bidetorsk sidst i marts... :-)


Nå men jeg havde inviteret en kammerat med på sundet efter ørred og han sagde "bare" at jeg skulle finde en 5+ til ham.. hårde odds, men i morges kl 5 da jeg kørte mod havnen sendte jeg Brian en besked, hvor der stod at det var storørredvejr og han nok skulle få den 5+ idag.. Og hvad sker der efter 2 timers fiskeri, en fin ørred hugger i 50fod og ryger ud af vandet som et missil,, en fin fight slutter med en pragtørred på 5,8kg og 74 cm lang ,, tillykke til Brian med endnu en pr til ham ombord på Salty. Vi fik yderligere 3 mindre ørred og en bunke torsk i det pragtfulde vejr..


Ses


Filip

1 kommentar:

sweAngler sagde ...

Stooooor !
Jätte grattis !
z.....