onsdag den 31. december 2008

Måler nr 125







Ja havde jeg et lille jubilæum idag, nåede nemlig min måler nr 125, en fisk på 13,7kg. Nå men vores laksetur blev rykket til helsingør,(GAB for en dræbertur til møn og tilbage efter båd), hvor formanden var klar med old-team ( tc,basse,luffe og allan) og selvom vi havde aftalt kl 7 var Sjakalen selvfølgelig allerede i vandet og klar til at sejle. Nå i med Salty og væk fra virvaret ved rampen og alle kutterne.. stres stres fra morgenstunden. Jeg havde Nikolaj B, Kaare og Mads med, og drengene var klar til at tage kampen op med de gamle. De var ret meget at lodde frem til kl 2 og vi endte på ca 30 fisk med 3 over 13,7 (mig) 13,75 (mads) og 14,5 (mig) . Sjakalen fangede samme antal fisk men de kom aldrig over :-) selvom de blev ved til det blev mørkt. Men fisk fik de da se billed

Super dag på vandet Godt nytår til alle og vi ses snart igen

Filip


Ingen kommentarer: